Sjukling

Tjenare.

Sorry att jag inte har uppdaterat på några dagar, men har inte haft nån större lust helt enkelt.
Igår när jag skulle gå från skolan till Karlberg (vilket är en bit) hamnade jag under världens ösregn och jag höll på att frysa ihjäl. När jag vaknar imorse har jag ont i hela kroppen, halsen och allt annat sånt där asjobbigt :(
Så jag kunde inte träffa Elin idag, vilket suger. Råkade springa på henne på Centralen i tisdags och blev jätteglad. Aja, vi får ses nån annan dag. Nästa helg ska jag iaf träffa Ronja :)
Och Asse också (om du vill, hahaha XD) Har inte riktigt pratat med Asse om det så vi får väl se :p

Just det! Vi har fått nytt schema igen och nej, det är inte bättre än det förra -.-
Kan ni tänka er att sluta kvart över femfredagar?!?!? Asså. Nä, jag vet inte ens vad jag ska säga. Vi var de sista människorna kvar på skolan i fredags. Det suger att gå snabb-matte och snabb-engelska säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: ica

den heter L.A. Candy :)

2009-09-05 @ 18:09:19
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Roxy<3

ahhh jag längtar till helgen<3

Men kan du snacka med Asse? :P För jag smsa henne för nån dag sen men hon svara inte XD om hon inte vill va med kan vi ju träffas själva?:) <3<3<3<3<3

2009-09-08 @ 19:19:29
URL: http://roxxxy.blogg.se/
Postat av: Asse

asså det beror på när i helgen i så fall, på lördag kommer jag vara i ishallen till ett eller två och sen kanske jag ska träffa sara XD och på söndag har jag också träning, fast bara till 11... men när hade ni tänkt träffas? :p

2009-09-09 @ 15:14:48
URL: http://blondieshrek.blogg.se/
Postat av: Roxy<3

okeej men asså kan vi inte träffas efter du varit i ishallen då?? elr typ lite på fredag efter skolan?`för jag kmr hem ganska tidigt :) kan vi inte typ alla chatta på msn ikväll så kan vi bestämma? pusspuss<333 saknar er<33

2009-09-10 @ 14:19:32
URL: http://roxxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0