This is it

Håller på och storstäda mitt rum, typ. Börjar se ganska fint ut :)
Men det var inte det jag skulle säga. Tänkte bara dra en kort sammanfattning på min vecka/höstlov :)

I fredags efter skolan ringde Elin mig och fråga oom jag hade lust att hänga med på hennes träning (konstsim, shit vad jag saknar det<3) och sen sova hos henne. Så det gjorde jag. Skitkul var det att träffa gamla lagkamrater, hah! Sen åkte vi hem till henne och hade True blood-marathon, True blood-nördar som vi är<3

I måndags och tisdags så jobbade jag. Jobbigt, men I need the money o: Ska jobba på tisdag nästa vecka efter skolan och torsdag innan skolan också. More money, haha!

I onsdags var jag med Asse och Ronja <3
Vi gick ut och åt middag och sen gick vi in på ICA, köpte massa glass och strössel och åkte hem till Asse. Vi kollade på videon från vår skolavslutning i 9:an (när vi sjöng) och jag måste bara säga: det lät hemskt! Asså, rikitigt dåligt.
Men sen åt vi glass, snacka och hade filmkväll som vanligt :) Fast vi orkade bara se tre filmer tror jag: Adventureland, Miss March och Accepted.

På torsdan åkte jag hem och gjorde ingenting typ.
Sen på fredan så såg jag This Is It på bio!!!1111!!<3 Den var sjukt bra! Hade gåshud under halva filmen och grät i slutet :( Blev skitsur på folk som typ satt och skratta åt MJ typ hela filmen. Grrr



Och det var typ det! Och nu i helgen har jag skitmycket läxor att göra! Inte kul alls. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Jaja, det löser nog sig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Asse

haha var det inte du som skulle börja blogga igen diddi? ;) <3



sv: aw, stackarn =(

jag ska vaccinera mig v 46 eller 47... fast jag vill inte för då kommer jag bli sjuk igen ju xD så jag vill hellre vänta lite tills jag är helt helt frisk xD

2009-11-06 @ 23:32:03
URL: http://blondieshrek.blogg.se/
Postat av: Astrid

ow, jobbigt =( svinis? :o

2009-11-10 @ 16:45:45
URL: http://blondieshrek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0