Nu jävlar!

Okej, nu var det väl några månader sen jag sist bloggade. Men nu tänker jag börja igen, och den här gången ska jag hålla det! :p Hoppas jag.
Har egentligen inte så mycket tid just nu, för jag måste klä på mig, äta frukost och sen dra till jobbet. Fotar nya porträtt och gruppbilder till Karolinska Institutets nya hemsida. Tror de sa åt mig att ta några nya på själva byggnaden också, men vi får väl se.

Jag trodde först att det inte skulle vara så himla jobbigt, men efter tre timmar igår så ville jag dö, haha! Folk är så jobbiga :P Men det är bara att kämpa på, får ju betalt så :)

Pussssssss



Kommentarer
Postat av: jennifer

sjukt snygga ju! :D

2009-10-27 @ 19:59:23
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0