Lagerhaus

Förra helgen så var jag hos Ronja, för vi skulle ju ha filmkväll.
Men innan vi åkte hem till henne så var vi i Farsta Centrum en stund. Vi gick in på Lagerhaus och tittade på lite grejer som Ronja vill ha till sin lägenhet på internatskolan.
Det här är vad hon ville ha mest:



Haha nej jag driver XD Och nu kommer hon bli jättesur för jag laddade upp den här bilden, men vi säger ingenting till henne :) Haha.

Jag har jättetråkigt, så det är därför det kommer upp massa såna här konstiga inlägg. Bara så ni vet : D

Förresten hade jag ett franska nationellt prov idag. Det var inte så jättesvårt, men det var inte världens lättaste egentligen XD Haha. Det sket sig på en fråga, men resten tror jag faktiskt rätt bra. Eller jag hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0