The day after

Det här inlägget är då om lördag och söndag.
Dagen efter balen vaknade jag med värsta huvudvärken och självklart var jag sjuk också! Bästa starten på ett sommarlov någonsin liksom.

Under dagen hade jag fått sms av Bassi om att hans och Erics fest skulle bli av i alla fall, för det skulle bli fint väder till kvällen (?????? yeah right). Jag hade egentligen inte tänkt gå, för ah, och jag var dessutom sjuk. Men så kom jag och Asse överens om att hon skulle komma hem till mig, så skulle vi dra dit iaf en stund och sen sova hos mig. Så gjorde vi det.
Så vi satt i Hässelby Strand hela kvällen. Det regnade och var kallt, fast grillarna värmde mig :)
Men självklart blev jag ännu sjukare efter det.

På söndagen var det asdåligt väder och efter att Asse hade åkt hem ville jag köpa skor!! Så mamma körde mig till Barkarby och så köpte jag tre par skor.
De här blev det:



Ett par svarta "gladiatorsandal-liknande" klackskor, ett par vita/beiga klackskor och ett par svarta slip-ins. 500 kr fick jag pröjsa för dessa! Skopunkten<333 Haha!

Kommentarer
Postat av: Asse

ahmaaahgaaaad de vita var fett söta!!! 8DD <3

2009-06-18 @ 22:20:51
URL: http://blondieshrek.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0