Skolavslutning och bal!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, så det blir en himla massa inlägg nu!
I fredags hade vi skolavslutning och sen bal på kvällen. Så jag tänkte berätta lite om det nu.
Först var vi i Södermalmskyrkan och alla klasser sjöng, rektorn pratade, vi fick våra betyg o.s.v. Sen gick vi ut och alla fotade lite och så ni vet. Har två bilder därifrån:




Efteråt hade vi fika med parallelklassen och lärarna. Det var jättemysigt, alla delade ut presenter och sånt där. Sen var jag tvungen att skynda mig hem för att göra mig i ordning till balen! Jag hade världens otur, för regnet bara öste ner och jag fick springa hem i min klänning och ballerinaskor. Sen så hade min ring gått sönder (den jag hade tänkt ha på balen). Men jag sprang in på Glitter och fick byta den :)

Efter alla missöden var jag klar och mamma körde mig till Årsta slott. Och där var alla jättefina och det var underbart och helt perfekt!<3



Good looking girls, ey? :D Haha. Alla var jättefina tyckte jag! Det här är inte alla tjejer då, men ändå.



Best buds<3 Hihi, dessa filurer kommer jag sakna som bara den!



Killarna var också jättestiliga! Killar i kostym asså<3 XD Haha! Nej men seriöst. Alla killarna blev typ 500 gånger snyggare i kostym än vad de brukar vara i vanliga fall! : D

Resten av balbilderna är inte så jättebra, så jag skippar dem. Men ni ska veta att det hela var helt underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0