Veronica Mars

Min domän är köpt nu och det finns inte mycket mer att göra än och vänta, hehe. 647,50 :- fick jag betala. Rätt dyrt, men det är så bara första året, för jag fick betala en uppläggningsavgift också. Och sen är det här ju för ett helt år, så det är inte så farligt :) Jag är bara glad att jag kommer börja med webbdesign igen. Har saknat det sen min förra sida stängdes ner.

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och ha ett Veronica Mars säsong 3 marathon.


Jag kollade på hela säsong 1 och 2 på lovet, så tänkte kolla igenom 3:an nu. Har ju sett alla avsnitten förut, men de är ju så bra! :D Rekommenderar verkligen den här serien! Helt klart sevärd. Men jag varnar er, man blir lätt beroende xD
Synd att den las ner efter 3 säsonger :(

Kommentarer
Postat av: ica

haha alla säger att den är bra, får väl ta och kolla på det någongång :p får dra till alex och kolla hon har hela första säsongen :p hah du får länka sen när din sida är redo ;)

2009-01-18 @ 12:32:05
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Alex

Heej :) jag håller med, blev tokig i srien under lovet xD :S men jag gillar deen <3

fast jag har bara säsong 1 -.-

2009-01-19 @ 17:22:34
Postat av: Diana

svar till alex: jaså? :D jag har följt den i flera år, hehe.

och jag har alla säsongerna :DDD fast på datorn bara, men ändå :) det är ju alltid nåt

2009-01-19 @ 19:39:50
URL: http://discoswinging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0