Sagotime

Good evening alla läsare som inte existerar :)
Haft en trevlig dag? Inte jag. Har varit jättetrött och allmänt irriterad på allt. Och dessutom håller jag på och bli sjuk. Eller jag är typ redan det.. Usch usch. Alltså har jag varit en pain in the ass att vara med idag :) Haha!

Har skrivkramp D: Har suttit och skrivit på min saga till svenskan ett tag nu. Fast det känns som att jag ändå inte har kommit nån vart. Skumt...
Och efter allt prat om sagor blev jag sugen på en apelsin. Eller en mandarin kanske. Hmm... Ingen aning om varför, dock. Så jag tror jag går ner till köket och snor en apelsin eller mandarin nu :D

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag existerar. Tror jag.. Veronica Mars kanske ska bli film ;)

2009-01-22 @ 21:08:15
Postat av: Annie

De va jag.

2009-01-22 @ 21:08:32
Postat av: Annie

De va jag.

2009-01-22 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0