Torsdag

Godmorgon alla!
Nä jag skoja. Men hej :)

Idag slutade jag halv sex, hemskt. Fast jag halvsov lite på samhällskunskapen så det gjorde inte såå mycket. Men det var fortfarande jobbigt. Fick åka hem själv eftersom både Kajsa och Fabian slutade tidigare än mig, sugsugsug. Och Niklas pratar inte med mig, hahaha. Trevligt, trevligt.
Fast jag hade ju min iPod. Trodde jag. Öhö. Självklart var den tvungen att dö. Men aja.

Imorgon börjar jag iaf tio i 1, men jag får ingen sovmorgon för jag måste till läkaren. Asså vad är det här för liv?!?!? Haha nä driver. Men ungefär så känns det just nu. Blöh.

Hahaha just det! Måste berätta en grej! Hahaha.
Igår stod jag och väntade på en kompis ungefär vid mitt hus (vid övergångsstället). Och så kör en moppe förbi och det var en kille från min klass. Hahahaha, ni skulle sett hur han stirrade! Han vände sig om typ flera gånger och bara gapade. Lite förvånad kanske? Det roliga är ju att jag visste att han bodde här i närheten nånstans, eftersom jag såg honom på bussen nån gång förut.
Och idag i skolan stod han och stirrade på mig som en idiot. Och sen fick han reda på att jag kände Kajsa och det var ju bara hahahaha. Vad kul man kan ha.

Shit vad jag är trött. Ska städa rummet lite och sen kanske sova. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Asse

jag fattar inte det sista stycket..? xP varför stirrade han på dig? Oo

en av mina klasskompisar bor förresten i kälvesta XD



sv: HAHAHA det är bra att jag har koll va xDD

2009-08-29 @ 18:39:24
URL: http://blondieshrek.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahah xD Men lyllo, tio i 1. Värsta bästa tiden ^^

2009-08-30 @ 09:52:51
URL: http://pouringrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0