Avreagering

Okej nu måste jag avreagera mig lite här.
Idag fick vi veta våra riktiga klasser i skolan. Det finns fyra olika; Indigo, Cyan, Magenta och Black. Det är efter svårighetsgrad i matte och engelska. Indigo är lättast och Black svårast. Jag hamnade i Black, och först blev jag glad för då får jag läsa från Engelska B. Men sen fick jag veta att jag också måste läsa Matte A och B. Den här terminen!!!!!!!!!!!!! Jag menar, jag?!?!?!? Matte? Nää. Intensiv mattekurs är det tydligen. Blöööö.
Fattar inte hur jag kunde hamna i den gruppen. Vi fick göra tester i de ämnena förra veckan, men jag trodde det gick skitdåligt? Åh, usch.

Och sen en till sak - våra scheman. Vår klass slutar senast av alla bara för att vi har 5009756035003 timmar mer matte än alla andra! Can you say unfair?!?!?! Börjar halv nio nästan varje dag och slutar kl. 4 varje dag utom onsdag och torsdag då jag slutar halv 6!!!!!!! Asså herregud. Iof börjar jag 12.50 på fredagar och har bara två lektioner då<3

Ska göra klart engelska läxan till imorn nu, så bye bye!<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi ska också läsa både A och B kursen i år. Jag fattar inte hur jag ska hinna med.. -.- Vi har inte ens haft engelska än xD Men fan va konstigt, jag såg Rubi och Brenda i torsdags vid Vasaparken ^^ Fast ni kanske inte går i samma klass :p Vilken mattebok har ni?



Älskar designen <3 kram!

2009-08-25 @ 18:03:20
URL: http://pouringrain.blogg.se/
Postat av: hanna

vi har matematik 4000 -.-

2009-08-25 @ 19:49:38
URL: http://pouringrain.blogg.se/
Postat av: ica

har också matte a och b nu kommer läsa dem samtidigt också.. :S

2009-08-31 @ 08:53:37
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0