Alla vet att jag älskar tävlingar! :D

Haha, japp, ännu fler.
Millah tipsade mig om några tävlingar hon har på sin blogg, så jag tänkte såklart vara med och tävla :) Det skadar ju aldrig liksom! (Tryck på bilderna för att komma direkt till tävlingarna)

Tävlar om denna goodiebag från Divinity Hair and Beauty Products!

 


Sen tävlar jag om dessa fina silversmycken


Dessa är från Katts of Sweden!

Och sist men absolut inte minst är jag med och tävlar om dessa asballa hörlurar:

Snyggare får man be Gud att tillverka! Hahaha.


Som sagt så är alla tävlingar hos Millah, så vill ni vara med så får ni kika in där ;)

Kommentarer
Postat av: ica

snygg design ;)

2009-08-31 @ 17:40:41
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Annie

JAg älskar din design!

2009-09-05 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0