Hej svejs!

Tjenis allihopa!
Jag är glaaaad, för vet ni vad? Jag har beställt min Twilight DVD, så den ska komma på onsdag nån gång :DDDDDDDDDD Hehe.

Sitter och jobbar med en webbside-beställning. Det är jobbigt att bygga hemsidor, väldigt jobbigt. But I'm all in for the money! :D Haha nej men, det är ju ganska nice att tjäna lite pengar såhär. Så nu ska jag fortsätta, har en känsla av att jag kommer sitta med den hela natten. För jag är en sån person som om jag börjar med något, så slutar jag inte förrän jag är klar med det :P

See you!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahh jag vill också haaa <3 Både pengarna och twilight (A)

2009-04-24 @ 21:04:11
URL: http://pouringrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0