Wihohuuuu

Bra rubrik va? hehe. Ne men, jag tyckte den passade lite för jag är ganska glad. Jag är nämligen på bättringsvägen. Tror jag :P Jag har inte lika ont i magen som innan (men har fortfarande ont) och jag har inte spytt sen igår morse typ! Det kan ju iof bero på att jag inte har ätit nåt heller, men ändå ;D Jag känner ju själv att jag mår lite bättre. Men om man har magsjuka så måste man tydligen vara hemma två dagar till EFTER att man har blivit frisk t.o.m. Man smittar tydligen som mest just då. Så jag antar att det inte skulle varit så smart om jag gick till skolan idag xD

Just det! Jag har en fråga till de som går i min franskagrupp: när ska vår presentationgrej vara klar? :P

Kommentarer
Postat av: Asse

sv: hahaha jag vet ^^

2008-11-28 @ 11:25:56
URL: http://blondieshrek.blogg.se/
Postat av: Hanna

asså igår var det tydligen meningen att vi skulle skriva rent den men det gjorde ingen såå.. jag vet inte (a)

2008-11-28 @ 14:00:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0