Julklappar

Nu är jag helt klar med alla julklappar till hela familjen! Det känns jätteskönt att inte behöva tänka på det mer. Fast jag gillar att köpa julklappar :) Problemet är att jag inte har pengar till det hela tiden, haha.
Det är baara 8 dagar (nästan 7) kvar till julafton. Jag längtar faktiskt. Är jättenyfiken på vad mamma har köpt för julklappar till mig, för hon har gått runt hela december (och halva november) och frågat massa frågor. Så det ska bli spännande!
Men nu tror jag att jag ska börja göra mig i ordning och så småningom gå och lägga mig. Puss och god natt!



julklapparna till min familj

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi är också klar ^^ Dina är liksom blåa xD Mina är mer röda X)

2008-12-17 @ 08:50:52
URL: http://pouringrain.blogg.se/
Postat av: Hanna

blått är också fint ^^

2008-12-18 @ 19:10:47
URL: http://pouringrain.blogg.se/
Postat av: TinTin

OMG. Många julklappar :O

2008-12-29 @ 00:27:25
Postat av: Annie

sv: japp :)

2008-12-29 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0