Bloggpaus

Ledsen att jag inte har skrivit nåt i bloggen på typ en och en halv vecka. Jag har inte riktigt varit på humör helt enkelt. Och dessutom har jag inte haft nåt intressant att skriva om :P Så vi kan säga att jag var på en liten bloggpaus, men nu är den över!
Har precis läst ut Harry Potter och Halvblodsprinsen...Igen. Gud vad jag älskar de böckerna! <3 Läste i nästan 3 timmar i sträck :P Det var riktigt skönt, fast jag blev lite trött.

Just det, förra fredagen sov jag och Asse över hos Ronja. Vi hade disneyfilmkväll och dagen efter spelade vi in en egen film, som vanligt :) Eftersom vi var så inne i hela Disneytemat, fick det bli en tolkning av Törnrosa. Jag kan lägga upp videon när den är färdigklippt och så, måste bara få några till filer från Ronjas kamera först.
Iallafall så såg ronjas rum såhär fint ut innan vi skulle gå och lägga oss ( = ligga och prata och köra "jag har aldrig" i sisådär, 3 timmar kanske XD):

Kommentarer
Postat av: ica

jepps vanlig digital, min gamla som jag har haft i typ 5 år nu eller något XD det är en Canon PowerShot A520 :p Klupig men bra :p

2008-12-30 @ 10:27:54
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0